Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Η γάτα ως αξεσουάρ.....και τι άλλο θα ακούσουμε!!!

Λοιπόν αν μου το έλεγαν δεν θα το πίστευα εδώ το έζησα και δεν το πιστεύω! Πήγα την Παρασκευή στη γιατρό για να πάρω πάστα αποπαρασίτωσης και frontline για τα αδεσποτάκια που μου έσκασαν.

Εκείνη την ώρα είναι μέσα μια γατούλα που είναι ίδια η Νεφέλη και περιμένει έξω και μια κυρία με ένα γκρί περσάκι πολύ μικρό 2 μηνών το πολύ. Το σχολιάζω εγώ στη γιατρό οτι η γατούλα είναι ιδια με τη Νεφέλη, της λέω και τι θέλω και περιμένω μαζί με την κυρία να τελειώσει η γατούλα. Και εδώ αρχίζει το show. Θα προσπαθήσω να παραθέσω τον διάλογο όσο πιο πιστά γίνεται.

Κυρία : Καλησπέρα , έχετε και εσείς γατούλα
Εγώ : Καλησπέρα , ναι τρεις
Κυρία: Κι εμείς πήραμε τη Ζιζί πρόσφατα και μας έκανε διάρροια το χρυσό μου γιαυτό το έφερα.
Εγώ: Αχ μωρέ το καημένο, ελπίζω να μην είναι τίποτα και να της περάσει είναι τόσο μικρούλα.
Μόνο αυτήν έχετε.
Κυρία: Ναι προς το παρόν αλλά σκέφτομαι να πάρω άλλα δυο.
Εγώ: Αλήθεια μπράβο σας είναι καλύτερα να έχουν παρέα το ένα το άλλο.
Κυρία: Ναι, θα πάρουμε ένα ολόασπρο και ένα ολόμαυρο αργότερα για να ταιριάζουν μεταξύ τους και μαζί και ανα δυο.
Εγώ: Τι εννοείτε;
Κυρία: Χρωματικά, λευκο με γκρί γκρί με μαύρο,λευκό με μαύρο,γκρί με μαύρο. Τέλεια θα είναι όπως θα τα βλέπεις να κάθονται στον καναπέ.Όλο το σπιτι είναι σε αυτά τα χρώματα ξέρετε.
Εγώ:Θα μπορούσατε να πετύχετε και τα τρια χρώματα σε μια ξέρετε. Όπως η γατούλα που εξετάζετε.(χαμογελώντας γιατί ήδη κατάλαβα οτι κάτι δεν παεί καλά....)
Κυρία: Α πα πα δεν θα μπορούσα ποτέ να έχω παρδαλό ζώο κουράζει αφόρητα το μάτι. Αυτή η γατούλα έχει απαράδεκτη γούνα για μενα πάντα.Ελπίζω να μην σας προσβάλλω μια και μοιάζει με τη δικιά σας.
Εγώ: Παρακαλώ, αυτά είναι προτιμήσεις .Εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η γατούλα.
Κυρία: Ναί ε (με ένα ύφος απαξίας)
Εγώ: Τόσο πολύ μάλιστα που πήρα και μια παρόμοια αλλά σι μπιζάκι στο medium σαν αυτή της φωτογραφίας. (εμφανέστατα ειρωνικά της δείχνω μια φωτογραφία στον τοίχο με ενα σωσία της Κουτσουπίτσας)
Κυρίαστον κόσμο της χαμπάρι δεν πηρε απο την είρωνία) Αυτό χρυσή μου δεν είναι μπεζ είναι σαλμόν.
Γιατρός: Καλή μου θα περιμένεις λίγο; Περαστε.
Κυρία: Χάρηκα.Πάμε Ζιζί!
Εγώ:Επίσης επίσης.

Δεν ξέρω αν είναι για γέλια η για κλαμματα πάντως με έπιασε ένα νευρικό γέλιο μόλις φύγαν που δάκρυσα και τώρα που το γράφω και το ξαναζώ μου έρχεται να χτυπηθώ κάτω απο τα γέλια.

Και έχω και μια απορία, βγαίνουν σε μαύρο οι περσικές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου