Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Σας ....ζητούν!!!



Οταν ζεις με ζωάκια πάντα θα κάνουν κάτι που θα σε εκπλήξει ευχάριστα ή και δυσάρεστα καμιά φορά. Στην δική μας την περίπτωση το τριο μπελ κάντο έχει ξεπεράσει τον μέσο όρο και πλέον σε κάνει να αναρωτιέσαι αν το βράδυ που κοιμάμαι αυτές παίζουν πόκερ στο σαλόνι και το ξαναπαίζουν γάτες το πρωι για να τους βάλω φαγητό.
Θα αναρωτιέστε που κολλάει όλο αυτό. Εχω να σας πω λοιπόν οτι σήμερα ο Ταζ σήκωσε το τηλέφωνο και έκανε και κουβέντα !!!!

Το τηλέφωνο: ασύρματη συσκευή με ένα μεγάλο κεντρικό κουμπί για να ανοίγει και να κλείνει η γραμμη.

Τα γεγονότα: ως συνήθως έχουμε ξυπνήσει κατα τις εξι φάγαμε, πήγαμε άμμο και ξαναπέσαμε για ύπνο μέχρι να χτυπήσει το ξυπνητήρι. Μετα εγω σηκώνομαι και αυτές συνεχίζουν να κοιμούνται στο κρεβάτι. Γύρω στις 8 χτυπάει το ξυπνητήρι,σηκώνομαι, αρχίζω να ντύνομαι και πετάω το τηλέφωνο πάνω στο κρεβάτι για να θυμηθώ να το βάλω στη βάση πριν φύγω.Και βρίσκεται τώρα ανάμεσα τους αλλά κοντίτερα στον Ταζ. Σε μια στιγμή χτυπάει ενώ εκείνη την ώρα παλεύω με ένα κουτί πάνω απο την ντουλάπα και μέχρι να το κλείσω και να κατεβώ γίνεται το εξής σκηνικό. Κοιτάνε το τηλέφωνο αγουροξυπνημένες όλες και αρχίζουν μιααουυ η Νεφέλη, νιααααρ η Κουτσουπίτσα και μιχ μιχ μιχ ο Ταζ ο οποίος και δίνει μια με το πατούσι στο κεντρικό κουμπί, ψυχραιμότατος ,και σηκώνει το τηλέφωνο. Ακούγεται η μαμά μου απο μέσα να μιλάει και αυτός πάει πάνω απο τη συσκευή όρθιος και γκρινιάζει με το γνωστο νιααααααα αααααα ααααααα.
Εν τω μεταξύ κατεβαίνω και εγώ το παίρνω και μιλάω με τη μαμά μου η οποία με ρωτάει γιατί δεν της απαντώ τόση ώρα. Τωρα τι να πω , της εξηγώ οτι το τηλέφωνο δεν το σήκωσα εγώ αλλά ο.......Ταζ...... και μου απαντάει το θεικό.

" Αχ βρε πουλάκι μου καταλαβαίνω οτι τα αγαπάς αλλά δεν είναι άνθρωποι τα γατάκια μη δένεσαι τόσο πολύ, άκου να σηκώσει το τηλέφωνο το γατί,μην τα πεις αλλού αυτά θα γελάνε. Ζωάκια είναι παρέα σε κάνουν αλλά μην υπερβάλλεις....."

Τώρα πείτε μου πως να βρω το δίκιο μου......Κουφάθηκα , απόψε θα αναβάλλω όλα μου τα σχέδια και θα δω Χαρδαβέλλα μπας και μου δώσει κανένα επιχείρημα, μια εξήγηση, κάτι;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου